Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoorden op vragen die Borrelpakketshop.nl regelmatig ontvangt. Staat jouw vraag en antwoord hier niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder. 

Bestellen & betalen

Ik wil meerdere bezorgadressen toevoegen. Hoe doe ik dat?
Je kunt een mail sturen naar info@borrelpakketshop.nl met de volledige bestelling. Vermeld in de mail om welk pakket het gaat, het aantal, de gewenste leverdatum en voeg de adreslijst toe. Wij bezorgen zeker bij diverse adressen. Onze website biedt helaas niet de mogelijkheid om diverse bezorgadressen in te vullen. 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
De bestelling wordt achteraf betaald middels een toegestuurde factuur van Borrelpakketshop.nl als u bestelt via de mail. Deze factuur wordt per e-mail toegestuurd na het plaatsen en verzenden van de bestelling. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Het is mogelijk om jouw bestelling te annuleren, mits deze nog niet door Borrelpakketshop.nl is verwerkt en/of verstuurd. Om de status van jouw bestelling op te vragen kan je contact opnemen met de klantenservice.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?
Zolang je bestelling nog niet door Borrelpakketshop.nl is verwerkt en/of verzonden, is het mogelijk om je bestelling aan te passen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

De pakketten voldoen niet volledig aan mijn eisen. Bieden jullie maatwerk?
Borrelpakketshop.nl is altijd bereid om mee te denken en te kijken naar andere samenstellingen van pakketten. Maatwerk behoort daarom zeker tot de mogelijkheden. Hiervoor kan je contact opnemen met onze klantenservice.

Ik wil een persoonlijke notitie toevoegen aan het pakket. Kan dat?
Ja, dat is mogelijk. Borrelpakketshop.nl gebruikt hiervoor verhard A5 papier en rekent een meerprijs van € 1,00 per pakket. 

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten?
De kosten voor het bezorgen van een bestelling, per bezorgadres in Nederland, bedragen € 4,10 (excl. BTW) voor een brievenbuspakket en € 6,75 (excl. BTW) voor een regulier pakket.

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?
Dit is volledig afhankelijk van de afspraken die wij met elkaar maken. Borrelpakketshop.nl streeft ernaar om een bestelling uiterlijk binnen 3 werkdagen te versturen. Als dit eerder gewenst is, kan in overleg gekeken worden naar de mogelijkheden. Een latere leverdatum kan natuurlijk ook.

Kan ik het bezorgadres nog aanpassen?
Zolang je bestelling nog niet Borrelpakketshop.nl ons is verwerkt en/of verzonden, is het mogelijk om het bezorgadres aan te passen. Neem hiervoor telefonisch of per mail contact met ons op.